Consultant Personal
1921
1968
1970
1990
2009
2014
2015
2019
2020
1921

Începutul lor este și începutul nostru

În anul 1921, ia naștere societatea Bonometti Ada Tempini, prima societate din familia Tempini, care are ca obiect principal de activitate crearea plăcilor ceramice. Realizate artizanal, plăcile erau arse la soare și vopsite manual, iar livrarea acestora era făcută în coșul unei biciclete. Astfel, cu pasiune, dorință și multă muncă, s-a pornit pe lungul drum clădit spre ceea ce compania Tempini reprezintă astăzi.

1968

Problemele aduc după ele și soluții

În urma pierderii tatălui lor, frații Tempini, aflați într-o perioadă de tranziție socială, economică și tehnologică, sunt nevoiți să apeleze la factori și investitori externi pentru a putea continua dezvoltarea firmei. La vârsta de doar 16 ani, Angelo Tempini preia conducerea companiei, împreună cu fratele său, Enrico Tempini. Cu credință în forțele lor, cei doi frați pornesc cu viziuni proaspete și își clădesc drumul și renumele din prezent.

1970

Viziunea pavează drumul Tempini

Odată cu dezvoltarea și tehnologizarea industriei, piața plăcilor ceramice italiene cunoaște o dezvoltare majoră. Datorită încrederii și viziunii lor, cei doi frați transformă afacerea de familie, într-un business specializat exclusiv pe produsele ceramice. Astfel, proiecte internaționale, precum Casa de modă Burberry, își definesc stilul cu elementele de design, sub semnătura Tempini.  

1990

Amprentă de culoare pe Turnul Curcubeu

Restaurarea turnului de apă din Milano este ocazia prin care echipa Tempini îi oferă o personalitate originală. Fațada nouă și colorată, plină de lumină, a influențat denumirea lui, devenind astfel Torre Arcobaleno – Turnul Curcubeu. Placă cu placă, înfățișarea turnului a fost schimbată, primind o notă creativă și definitorie pentru orașul modei.

Restaurarea turnului de apă din Milano oferă specialiștilor din echipa Tempini ocazia să creeze o personalitate originală acestui obiectiv, care, deși a fost creat doar cu scop industrial, devine un punct de referință în design. Fațada nouă și colorată, plină de lumină, a influențat denumirea lui, devenind astfel Torre Arcobaleno – Turnul Curcubeu. Placă cu placă, înfățișarea turnului a fost schimbată, primind o notă creativă și definitorie pentru orașul modei.

2009

Frații Tempini întind pardoseli până în Timișoara

Frații Tempini hotărăsc să dezvolte afacerea cu plăci ceramice și în România, iar Timișoara devine orașul care găzduiește cel mai mare showroom premium de profil, din Estul Europei. Spațiul este dedicat colecțiilor mereu actuale, îmbinând armonios elemente de design cu note de eleganță specifică și o calitate de necombătut, similar unei biblioteci în care se pot „răsfoi”, pagină cu pagină, ultimele colecții din domeniu. În timp, s-a creat, organic, și o rețea puternică de specialiști cu viziuni inovatoare și respect pentru individualitatea fiecărui invitat care trece pragul „casei” Tempini.

2014

Visele mari atrag provocări mari

Bosco Verticale, din Milano, reprezintă un proiect de referință în lumea arhitecturii și construcțiilor, fiind primul proiect care a generat ideea de „clădire verde” și primul model de „Vertical Forest”. Interiorul și exteriorul ansamblurilor din Milano poartă  amprenta Tempini. În anul 2018, ansamblul Bosco Verticale câștigă premiul RIBA Award for International Excellence 2018, titlu acordat celor mai inovatoare clădiri, ce demonstrează excelență și o gândire vizionară   în construcții. 

Tot în 2014, ansamblul arhitectural contemporan, City Life din Milano, proiectat de Arata Isozaki, deosebit prin tehnologia de ultimă generație, devine remarcat și prin materialele ceramice folosite, marca Tempini.  Formele neregulate ale conceptului au fost o provocare pentru specialiștii Tempini, însă cu dedicare și atenție, aceștia au reușit să finalizeze cu succes acest proiect aparte, prin caracteristicile clădirii.

2015

Am desăvârșit frumosul pe strada Frumoasă

Tempini Concept Store București – un spațiu în care ești așteptat și mereu plăcut surprins.
Spațiul se diferențiază prin selecția de produse regăsite în showroom, majoritatea fiind semnate de artiști și designeri consacrați. Concept Store-ul Tempini, de pe strada Frumoasă a Bucureștiului, îmbină noțiunea de „frumos”, cu nuanțe de estetică și autenticitate Conceptul showroom-ului din București este realizat de designerul timișorean, Mihai Caraghiaur, care a reușit să transpună perfect viziunea Tempini într-un spațiu autentic, învăluit de sentimentul de confort, al unei case. Datorită designului, acesta primește distincția pentru „Cel mai frumos showroom” din România, în anul 2018. 

Totodată, anul 2015 marchează preluarea businessului de către generația tânără a familiei Tempini.

2019

10 ani de experiență în România

Pasiunea și dorința de a evolua în permanență au fost valorile care au susținut o experiență de 10 ani pe piața materialelor pentru amenajări interioare din România. Suntem mândri de influența majoră pe care am reușit să o avem în domeniul designului interior, iar acest lucru ne motivează să ne stabilim, în continuare, țeluri înalte. 

Prezența neîntreruptă și apreciată pe piața din România reprezintă, pentru noi, o confirmare a viziunii inițiale, o recunoaștere a bunului gust și a orientării spre frumos a clientului.

2020

Tempini lansează, în România, Timothy Oulton

Valorile și principiile, după care s-a creat și crescut brandul Timothy Oulton, sunt pietre de temelie și în casa Tempini. Astfel că, întâlnirea în același spațiu și colaborarea celor doi, erau doar o chestiune de timp.